maanantai 14. syyskuuta 2015

pt-päivät

Heipsanrallaa! Lauantaina meitsi lähti Tampereelle päin heti kukonlaulun aikoihin.. :D Olin siis menossa tiimipäiville, treenin tuli alkaa kello 10.30. Edellisyön unet olivat TODELLA huonot, joten mua pelotti ihan tosissani että tuleeko vaikuttamaan mun treenitehoihin tai johonkin. No eipä vaikuttanut!
 
Heti melkein wolfille päästyäni näin Vilkun ja tottakai ryntäsin rupattelemaan. Vilkku oli sitten päättänyt tulla mun kanssa takareiska ryhmään treenaamaan ja siitähän mä sitten ilostuinkin... Siinä sitten ehti vaihtaa vaatteita ja laturit naamaan ja ei muuta kuin lämmittelemään ja siitä sitten ryhmien jakoon.
 
Treeni oli todella hyvä! Tehtiin melko perusliikkeitä mutta itelle esimerkiksi täysin uutena tuttavuutena suorinjaloin mave kuminauhalla (toimi muuten hyvin), ja takareidet jumppapallolla jota en oo koskaan ennen kokeillut... Tuskaahan se koko treeni oli mutta kunniakkaasti vaan läpi! Esimerkiksi lantionnostossa mulla oli enemmän rautaa kuin kotisalilla kun oon tehnyt, pitänee siihenkin nyt sitten vaan rohkeasti pistää lisää...
 
Treenin jälkeen jälleen vähän välikuolemaa ja jossain vaiheessa sitten siinä syötiin, vaikka vilkun ruuat menikin ehkä enemmän lattialle kuin suuhun... Sellaista sattuu, pokkana vaan lattialta takaisin eväsrasiaan! :D Käytiin sitten pyörähtämässä Body actionilla ja yllättävästi sieltä tarttui pari paitaa ja yhdet pöksyt mukaan.
Sitten nähtiin Merviä, Iinaa, Nelliä ja muita mahti likkoja! On tosi kiva, että oon päässy tämmöseen pieneen joukkoon mukaan, ja että oikeasti tunnen porukkaa. Fitfarmin porukka on kyllä todella upeaa sakkia... Taas tuli vaihdettua juttua ihan täysin vieraitten ihmisten kanssa ja kaikki tuntuvat ottavan tämmöisen mehtähomonkin hyvin vastaan :-D
 
Ryhmäposeeraus oli todella motivoiva tunti. Siinä muun muassa syksyn kilpalijoita, jotka näyttivät todella hyvältä ja ne kaikki pyörähtelyt.. niin luontevaa! Toivottavasti mäkin sitten, joskus edes. Itse siellä tunsin oloni hiukan pullavaksi ja lihattomaksi, mutta mulla on vielä hyvin aikaa. :) Tänään olisi ollut fitnesspäivät, harmi että itse piti palata takaisin tänne mehtään. Toisella kertaa sitten!
 
Illalla käväisin sitten vielä seinäjoella Jonnan kanssa katsomassa Sinister 2 leffan... Oli aika mielenkiintoinen pätkä, sydänkohtaus ei pariin otteeseen ollut kaukana! Siitä sitten melkein heti päräytettiin takaisin alajärvelle ja kaaduin kyllä sänkyyn samantien unille. Sunnuntai aamuna olin niin kankea että en meinannut ylös päästä. Jalat ihan tukossa, samoin hartijat jostain kumman syystä. Eikä muuten tänään oo helpottanut yhtään, päinvastoin, mutta hyvä vain!
 
Okei elikkäs tänään sitten treenailin olkapäitä ja ojentajia, vaikka ohjelman mukaan olisikin jalkapäivä ollut. Suosiolla kuitenkin siirsin huomiseksi, joten huomenna sit kyykkyä! Treeni meni todella hyvin ja kyllä huomasi millaisen motivaatio boostin sai taas Tampereelta. :-)
 
Tosiaankin isot kiitokset vielä koko fitfarmin porukalle! on ilo kuulua näin hienoon tiimiin!
 
- Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti