maanantai 21. syyskuuta 2015

jyväskylän NFE karsinnat & tavoitteista

Heippa heey!
 
Eli viikonloppuna Jyväskylässä kilpailtiin sm-kilpailupaikoista. Itse en paikalla valitettavasti ollut katsomossa, mutta oma koti kisastudio oli kyllä paikalla :D kokoajan olin tuloksia kyttäilemässä ja kuvia tuli kyllä katseltua todella ahkerasti. Oon pieni stalkkeri, kjeh!
 
Lavalla nähtiin todella kova kuntoisia naisia, mutta löytyi siellä niitäkin yksilöitä, jotka olisivat sielä voineet jäädä tekemään töitä kuntosalin puolelle. Sitä vähän mietin, että miksi löysiä tyttöjä sinne lavalle sitten nousee. Kai sitä sitten niin pahasti sokeutuu omalle kunnolleen. Itse en sen erikoisemmin ala juurikaan tuloksia puimaan tai arvostelemaan, mutta haluan parit kuvat laittaa omista suosikeistani nimenomaan Bikinissä.

 
 bikini -160cm. Voitto meni täysin oikeaan osoitteseen, upea Tanja Sundell. Kyllä alakropasta huomaa, että töitä on tehty ja paljon. Ihan mieletön! Kuvassa myös varmasti monille fitnesspäiväkirja sarjasta ja blogistaan tuttu Eevi Teittinen. Erittäin kaunis nainen ja hänen koko ulkoinen olemus jäi ehkä parhaiten mun mieleen.

 
Bikini Fitness -163cm, eli olisi se mun oma pituusluokkani.. :) Eniten tästä kärkikuusikoista oon seuraillut upean Eve Heikkisen matkaa kohti näitä karsintoja. Näissä kisoissa Eve sijoittui kolmanneksi. Ehdottomasti yksi mun lemppareista.
 
Bikini Fitness -168cm. Tästä joukosta oma suosikki olisi ollut Emmi Juhala, jonka sijoitus oli neljäs. Tuossa lookissa on sitä jotain ja nuo jalat! Ja tietenkin koko paketti.. :)
 
Sitten viimeisenä yli 168cm. Kuudenneksi sijoittunutta Laura Jyrinkiä on tullut kovasti myös seurailtua ja hän on kyllä kehittynyt TODELLA kovasti. Näistä kuudesta mun oma suosikki on Suvi Iso-Kuusela, jonka look miellyttää mun silmää. Tietenkin kuntokin oli kova!
 
Haluan nostaa kuitenkin yhden tytön vielä esille, vaikka hän ei kärkisijoituksiin päässytkään. Tää tyttö on kuitenkin mun mielestä vuodessa saanut niin paljon lihaa ympärilleen että huhhuh! Muutenkin häntä seuratessani oon huomannut miten tästä tytöstä hehkuu semmoinen ihanan positiivinen asenne. Eli Sonja Launonen.
 
Eli Sonja punaisissa bikineissä oikealla. Ihan mieletön, look tosi onnistunut ja muutenkin tuo koko kroppa on ihan järjetön. Mun mielestä todella upea paketti ja todellakin jäi mun mieleen!!
 
Okay, siinä oli pientä mielipidettä osasta kilpailijoista. Pääsääntöisesti tosi kovia mimmejä, mutta kyllä sieltä tosissaan löytyi niitäkin yksilöitä jotka olivat jääneet aivan liian pehmeiksi. Mun mielestä valmentajan pitäisi availla kilpailijan silmiä mikäli kunto ei oikeasti ole valmis lavoille. Omalle kunnolle sokaistuu todella helposti ja siksihän se valmentaja on.
 
 Kuitenkin jokatapauksessa paljon onnea jokaiselle lavalle nousseelle, jokainen teistä on varmasti tehnyt töitä ja ehdottomasti voittanut itsensä. Ei kaikki sinne asti pääse!
 
Mikä omaan kilpailemiseen tulee, ensivuodeksi ollaan kisat tavoitteeksi pistetty kun valmennus aloitettiin ja sitä kohti mennään edelleen. Oon kuitenkin täysin avoin sille ajatukselle, että kilpailuja siirrettäisiin, mikäli kunto ei riitä. Ehdottomasti odotan valmentajalta sitä että ei päästä kilpailijaa puolikuntoisena kisaamaan. Sitä niin kovin helposti sokaistuu itselleen, niin hyvässä kuin pahassakin.
 
Tällähetkellä motivaatio oman kropan muokkaamiseen on ihan mielettömän kova. Treenit kulkee tosi hyvin, vaikka pientä syysväsymystä on ehkä muuten havaittavissa. Treeneissä se ei kuitenkaan näy. Tänään olisi luvassa taas ihan Super jalkasetti! Kjeh, aina pelko perseessä salille :D
 
 Mikä mun kilpailujuttuihin tulee, niin mä oon täysin realisti. Mä en lähde hakemaan voittoa, sillä todellakin tiedän että mulla ei tule olemaan siihen mahdollisuuksia. Toki kilpailen junnuissa, mutta katsotaan. Teen sen mitä itsestäni irtoaa, haluan testailla vähän omia rajoja ja lähden kyllä hakemaan kokemusta. Ja siis tottakai halu pärjätä on kova, mutta en kuitenkaan neuroottisesti kyttää kilpasiskoja ja vertaile itseäni heihin. Se on mun mielestä ehdottomasti tyhmintä mitä voi tehdä. Sä voit vaikuttaa vain ja ainoastaan omaan suoritukseesi, et muiden. Mä teen parhaani, ja jos joku toinen menestyy ja mä en, niin oon kyllä aidosti onnellinen toisen puolesta. Mulle on suuri, siis tosi suuri saavutus jos mä tuun sinne lavoille asti pääsemään näin nuoressa iässäkin vielä. Ensikuussa tulee muuten lisää ikää mittariin!
 
 
- Emma
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti