keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Uusi alku

No mutta hei ja tervetuloa lukemaan!

Okei, eli mä vannoin tuossa aikasemmin, että en enää ala kirjoittelemaan blogia, koska en yksinkertaisesti osaa. En tiedä mitä, tai mistä kirjoittaa. Tässäpä sitä taas ollaan. Ja taas bloggerin typerä ulkoasu ärsyttää. Katsotaan saisiko siitä siedettävää.
 
Elikkäs siis. Mä tuun kirjoittamaan melko paljon punttipirkkoilusta sekä ruuasta. Tämä tosissaan on Fitness blogi hyvin pitkälti, eli jos sellainen ei oo sun juttus niin suosittelen lopettamaan lukemisen. Fitness blogeja on todella paljon, enkä usko että tämä pahemmin massasta erottuu. Kerron treeneistäni ja ruokavaliostani ja muusta. Postaus ehdotuksia ja kysymyksiä saa aina esittää.

 Ja tosiaan, täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee Emma niminen nuori naisenalku. Oon aikaisemminkin kirjoitellut blogia pariin otteeseen, mutta joka kerta homma on kaatunut johonkin. Lähinnä kirjoitan ainoastaan itseäni varten, mutta tottakai lukijat motivoivat kirjoittamaan.

 Intohimona mulla on urheilu ja erityisesti kuntosali.

Oon yläasteen loppu vaiheilla ensimmäistä kertaa kuntosalille astellut ja siinähän sitten olikin. Ensimmäistä kertaa urheilua, joka ei tuntunut kamalalta ja vastenmieliseltä. Tästä siis voitte varmasti päätellä, että mulla ei ole aikaisempaa urheilutaustaa ennen kuntosalia.

Alussa treenaaminen oli melko heikko tasoista sekä sekavaa, mutta eihän alkuun voi tietenkään osata paljoakaan. Etenkin kun pohja oli melko huono, ei lihaskuntoa tai ylipäätään oikein minkäänlaista peruskuntoa. Ahkerana kuitenkin kävin jopa kuuttakin kertaa viikossa treenailemassa, olin niin innostunut. Sille tielle jäätiin. Luonnollisesti jatkuvasti oppii lisää ja uutta. Nykyään oon melko yksinkertainen ihminen, soveltaminen ei sovi mulle ja mä tykkään tehdä asiat just enkä melkein. Tosissaan, muttei liian vakavasti.
parin viikon takaista kuntoa

Viime vuoden loppu puolella pistin viestiä Fitfarmille , olin nimittäin päässäni muhinut ajatusta kisaamisesta. Kiire mulla ei missään nimessä ollut, mutta halusin silti kuulla ammattilaisten arvion fysiikasta ja siitä, olisiko mun mahdollista kilpailla tulevaisuudessa Bikini Fitneksessä. Jonkun ajan kuluttua sain vastausta ja arviota tilanteesta. Minähän sitten lähdin hommaan mukaan, ja Tammikuun aikana löysinkin itseni sitten fitfarmin toimistolta. Silloin lyötiin valmentajan Harri Forsbergin kanssa lukkoon tavoitteeksi kevät 2016. Siihen nyt suunnataan, mutta oon kyllä valmis siirtämään kilpailuja mikäli kunto ei tunnu riittävän. Kiire mulla ei ole todellakaan ole koska tää juttu on paljon muutakin kuin vain halu kilpailla. Näillä näkymin kuitenkin joulukuussa olisi tarkoitus aloittaa diettailu. Hirveän nopeasti aika on vaan kulunut!! :)


Päivittelen myös instagramiin lähes päivittäin, nimellä emma.lahti
Mut saa myös sähköpostilla tarvittaessa kiinni, elahti3@gmail.com

- Emma
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti