torstai 15. lokakuuta 2015

nordic fitness expot ja muuta

Heippa, ja heti alkuunsa pyytelen anteeksi hiljaiseloa täällä blogin puolella. Arki rullaa normaaliin tapaan, treeni luistaa ja sitä rataa.
 
Viime sunnuntaina lähdettiin kuudelta aamulla ajamaan lahteen Nordic Fitness expoille. En oo aikaisempina vuosina ollut, vaikka jo viimevuonna mieli kovasti teki.
 
Messuilla meiksi pyöri kuin pikkulapsi karkkikaupassa, jonkunverran tarttui tavaraa mukaan mutta aika sivistyneesti ostelin. Taisin jopa antaa Markolle kortin huostaan hetkeksi ettei tuu osteltua. Tarjousten orja.
Mulle itselle henkilökohtaisesti taisi olla hienoin hetki kun pääsin Nathalia Melon kanssa juttusille! Pitihän siitä sitten yhteiskuvakin saada.  Tää nainen on ehdottomasti ollut mun ykkösmotivaatio, ja arvostan tätä naista ihan sairaan paljon. Upea ja tosi ystävällinen ihminen. Arvostan.
 
 Biancaneven osastolta tarttui (itseasiassa ihan heräteostoksena) uudet kisakengät! Mullahan on yhdet jo valmiiksi, mutta niissä on remmit, ja ehdottomasti halusin remmittömät. Alkuunsa ostin remmilliset koska jotenkin pelotti että remmittömät ei pysyisi jalassa, mutta eihän niissä mitään ongelmaa ollut. Ja kun sai puoleen hintaan, niin miksei... Just näitä oon katellut ja omasta mielestä hyvä ostos!
Ostin myös laturia ja treenijuomaa, freddyt ja sit jotain pikkujuttuja.
 
Sit käytiin kisojakin kahtomassa, eniten tietenkin bikini mua itteä kiinnostaa. :) En nyt rupea sen enempää ruotimaan kisoja, upeita tyttöjä oli kaikki, onnittelut kaikille jo siitä että olette tuonne lavalle päässeet nousemaan. ♥  

Mutta kaikinpuolin mukava reissu! Uni maistuikin sitten oikein hyvin kotiin illalla päästyä. :D Kiitos Markolle joka lähti mun seuraksi, vaikka Fitness jutut onkin ihan uutta hänelle!!!
 
Kuten voi arvata, tuon viikonlopun jälkeen motivaatio on entistäkin korkeammalla. Kävin maanantaina tekemässä jalkoja, ja täytyy sanoa et osu ja uppos. Taas kerran. Rehellisesti, en muista milloin mulla olisi ollut oikeasti jalkatreeni, joka ei olisi kulkenut! Saisipa vielä sen saman asenteen täysin myös muihin treeneihin!! Tietenkin aina on parantamisen varaa, mutta itse koen että jalat on mun vahvuus.
bulgaarialaista kyykkyä smithissä. Ehkä pahin liike peruskyykyn jälkeen.
 
Toissa päivänä tein käsiä salilla. Sekin kulki oikeesti tosi hyvin. Sai olla melko tyhjällä salilla, tais mun lisäksi olla ihan joku pari tyyppiä. Joskus on kiva treenailla ihan tyhjällä salilla, vaikka itseasiassa itse jopa viihdyn paremmin jos porukkaa on enemmän! Tulee semmoinen salimainen fiilis ja meidän salilla on aina tosi hyvä henki. Mä itse en nyt ihan hirveästi salilla jutuskella tykkää, mutta sarjatauoilla ja treenin päätteeksi on ihan mukava vaihdella kuulumisia. Ja eiköhän sieltä lähes aina löydy joku auttamaan viimeiset kyykkysarjat jos tarve vaatii.
 
Tänään sitten treenissä vuorossa selkä ja olkapäät. Olkapäät on mulle tosi vaikea lihasryhmä. Niihin on mun vaikea saada tuntumaa, tai minkäänlaisia lihaskipuja seuraaviksi päiviksi... Kun taas selkä sitten on vahvempi. Hyvä treeni silti varmasti tulossa! Jospa tänään löytäisin sen olkapäitten treenaamisen "ilon" :-D
 
Vähän huitaisten kirjoitettu postaus, jospa ensikerralla sitten hieman paremmin. Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
 
- Emma
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti