tiistai 3. marraskuuta 2015

kisajuttuja & ajatuksia


Heipähei te kaikki vähäiset lukijat! Kirjoittaminen on vähän vaihteeksi jäänyt, mutta yritän kyllä parantaa tapani tässä asiassa. Askin puolella on pyydettykin jo päivittämään blogia joten nyt mä sen sitten teen.
 
Mutta siis! Mulla alkaa tässä kuussa dieetti. Eikä mikä tahansa dieetti vaan elämäni ensimmäinen kisadieetti. Jännittäviä aikoja siis eletään... Nyt siis eletään viimeisiä viikkoja ennen kisakauden aloittamista. Aika hurjaa!!!

 Aika paljon oon nyt valmennuksen aikana saanut kropassa tapahtumaan näkyviä muutoksia, kiitokset valmentajalle vaan kaikesta jo tässä vaiheessa, oon ollut tyytyväinen. Kroppa on tiivistynyt tosi paljon, vaikka syön kuin pieni possu. Toki löysääkin on ja saakin olla. Mun maha on ainakin tällähetkellä kunnon taikinamössö, tosi pehmeää joten oletettavasti lähtee sit helpommin pois. Myös lihasmassaa oon saanut kerättyä, etenkin alaruppiin. Myös olkapäät on pyöristyneet ja selkä leventynyt, mutta suurin muutos lienee omaan silmään takareisissä ja pepussa. Mutta on niitä kyllä salin puolella hinkattukin ja paljon. Eikä muuten tule varmastikaan helpottamaan :D  
 
 
Dietille lähden melko luottavaisin ja rauhallisin mielin, vaikkakin tää on tosi hämmentävää. Muutama vuosi sitten sanoin kisakuvia katsellessani että kyllä minäkin jonain päivänä lähden kokeilemaan. Noin 15kg rasvasempana tyttönä on tän asian päättänyt siis :-D Paljon on saatu jo aikaiseksi, ja paljon on hommia oikeasti tehtävänä. Poseerauksissa ja kävelyä pitää oikeasti nyt hinkata ihan helvetisti, se on mulla oikeasti ihan helvetin heikkoa, mutta ei muuta kuin jatkaa harjoittelemista. Kisabikinienkin hankinta on jo edennyt kivasti ja ne tulee olemaan tosi upeat. Niistä sitten enempi myöhemmässä vaiheessa. Kisakengätkin löytyy, ilmeisesti joudun tyytymään niihin ensimmäisiin koska expoilta ostamani eivät ilmeisesti sitten ollutkaan sääntöjen mukaiset enää. Vähän ketutti mut onneksi löytyy toisetkin!
 
Oon välillä miettinyt ja jopa ehkä vähän vittuuntunut siitä, että tämä "Fitness elämä" on oikeasti jokapäiväistä suorittamista. Toisaalta se tekee tästä tosi hienoakin omalla tavallaan, kun viedään treeneissä kroppa ja pää ihan loppuun asti... Ihme masokistin hommia :D
 
Eilen treenailtiin Joskan kanssa selkää ja hauista, paljon supereita ja muuta hauskaa. Tehtiin myös alkuun mavea polvenkorkeudelta ja rautaakin sain tankoon lykätä senverran että 130kg nosteltiin, ja tuntuhan se nyt näin pienestä tytöstä ihan mielettömän hyvältä! eli rauta liikkuu ja muutenkin oon sarjapainoja saanut nostella lähes kaikessa. Saa nähdä jatkuuko sama enää dietille, epäilen et jossain vaiheessa alkaa se rauta painamaan perkeleesti...
 
Parin tunnin päästä lähden sit treenailemaan jalkoja salille. Joskan kanssa taas! Ihana päästä toisen rääkättäväksi välillä ja saada sitä tsemppausta. Tulee varmasti rankkaaa!
 
Mutta kuitenkin mukavaa viikkoa kaikille! ehdotelkaas postausideoita, mun pää lyö aina ihan tyhjää. :D Pyrin kuitenkin jatkossa kirjoittelemaan vähän useammin. Kovasti ollut vain tekemistä ja en oo oikeastaan missään vaiheessa pysähtynyt istumaan koneen ääreen. Mutta kyllä tämä tästä taas!
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti