keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

fitness classic 2016

 Hohooh, edellisestä postauksesta onkin vierähtänyt jokutovi! Edellisessä postauksessa olikin jotain dieettimarinaa, ja voisin myöhemmin joskus kirjoittaa tarkemmin siitä, millainen mun elämäni eka kisadieetti oli, mutta nyt haluan ehdottomasti kirjoittaa vähän kisarapsaa!! Muutenkin on korkea aika herätellä tätä blogia eloon!
 
 
 
Hupsista vain, kisat oli ja meni. En oikein tiedä, mistä mä lähtisin asiaa purkamaan.
 
MÄ NIIIN TEIN SEN!!!!
 
Kilpailin siis sunnuntaina Bikini Fitness alle 163cm junioreissa. Mun kisapäivä alkoi meikkauksella ja tukan laitolla jo kello 6.00. :D Muutenkaan en yöllä saanut nukutuksi kuin ehkä pari tuntia, loput yöstä menikin vaan pyörien ja hyörien. Aamulla ei kuitenkaan juurikaan väsyttänyt vaan kokoajan oli kaameea pärinä päällä. Meikin ja hiusten jälkeen painelin rusketukseen. Itse otin siis koko värin vasta sunnuntai aamuna. Oli ehkä yksi mielenkiintoisimmista kokemuksista elämäni aikana, paljon nakuja dieetti tyttöjä kuivattelemassa värejä rumat suihkulakit päässä... Kuitenkin, rusketuksesta tuli tosi hyvän värinen ja pieniä korjailuja tehtiin sitten vielä kisapaikalla.
 
 
pikaset kuvat ennen kisapaikalle lähtöä, olin todella tyytyväinen koko lookkiin!
 
Olin aika ajoissa kisapaikalla, ja siinä myö sit palloilin ja mietin et mitäköhän hittoa mä teen, minne mä meen ja niin edelleen. Onneks ihana Janni tuli ja pelasti mut ja selvitettiin tiemme oikeaan paikkaan. :D
 
huippu muija ♥
 
Takahuoneessa sit syötiin ja säädettiin värien ja bikinien kanssa ja katsottiin että kaikki on kondiksessa. Fitfarmin huoltotiimi toimi tooosi mallikkaasti ja itse ei tarvinnut yhtään stressailla biksujen liimauksista tai öljyjen levityksestä jne. Muutenkin ihan huippu tiimi, oli niiiin ihana kun tyypit autto toisiaan!
 
 
Pian olikin sitten mun sarjan vuoro astella lavalle. Vasta siinä jonossa mua rupesi jännittämään!! Sitä ennen menin tosi rennolla fiiliksellä mutta siinä jonossa iski se jännitys. Voi hyväluoja kävin päässäni kyllä monenlaista ajatusta. Kyllä mua jännitti! Heti ensimmäisestä askelmasta lavalla mä nautin siitä. Vaikka mua jännitti ja jalka tais jonkunverran väpättää, niin mä oikeasti nautin. Pääsin ekaan vertailuun ja siinä vaiheessa olo rentoutui todella ja hymy senkus leveni.
 
Ja minähän pääsin finaaliin. Se oli mulle jo niiiin suuri voitto ja hyvä etten itkua vääntänyt. Taisin jopa halata jotakuta tuntematonta siinä onnellisuuden puuskassani... :D
 
Kävely meni ihan ok, taisin vähän kompuroida mutta videolta myöhemmin katsottuna se näytti huomattavasti paremmalta kuin luulin! 
 
 
Mun lopullinen sijoitus oli 3. sija, johon oon erittäin tyytyväinen. Mä olin salaa haaveillu kuuden parhaan joukosta, mutta se että pääsin kärkikolmikkoon oli jotain aivan uskomatonta. Annoin dietillä ihan kaikkeni itestäni likoon, ja riitti tähän. Se todella kannatti ja palkitsi. Tässä vaiheessa nieleskelinkin jo kyyneleitä. Oli se vaan niin uskomattoman hieno hetki.
 
Kolmannen sijan ansiosta sain mahdollisuuden kilpailla myös yleisessä, jossa pääsin toiseen vertailuun. Oli ihanaa saada toinen lavakokemus ja päästä oikeasti samalle lavalle sellaisten naisten kanssa, jotka on motivoinut mua ja joita oon ihaillut jo pidemmän aikaa. Loistava kokemus tämäkin.
 
Kisojen jälkeen oon nyt aikalailla vaan huilannut, eilen kävin treenaamassa jalat ja tänäänkin olisi treeniä luvassa. Ja no, tietenkin vedin aikamoiset ruokaöverit, ja olokin kyllä edelleen sen mukainen. Tänään kuitenkin alkoi reverse dieetti eli ruodussa ollaan. :D
 
"Tää pitsa on isompi ku mä ite!!!" voin sanoa ettei siitä montaa palaa tähän tyttöön mahtunut :D
 
 
 
 
Isot kiitokset kaikille tukijoille ja tsemppareille joita mulla on matkan varrella ollut.
 
 Erityisesti kiitokset Äitille, sukulaisille, Joskalle ja Markolle. Iso kiitos Esalle kun kuskasit mua rusketukseen, kultsalle ja kaikkialle minne oli tarvis.
 
Kiitos myös koko tiimille ja valmentaja Harrille.
 
 
Seuraavassa postauksessa sitten syvennytään tarkemmin jatkosuunnitelmiin. ;)
 
 

1 kommentti:

  1. onnea tosi paljon emma! ansaitsit sen! sosiaalisen median kautta seurannu sun matkaa ja oot tehny niin huikeeta duunia! saan nii paljon motivaatioo susta!

    VastaaPoista