sunnuntai 1. toukokuuta 2016

kuulumiset ja kisatavoitteista

 
Heippahei!
 
Ensinnäkin toivottavasti kaikilla oli tosi kiva vappu! Itse vietin vappuni treenaten, eli perusmeiningeissä. Tänä aamuna oli pakko käydä reippaalla lenkillä kun keli oli niiiin ihana! En oo koskaan aikaisemmin elämässäni ollut mikään hyvän ilman fiilistelijä, mutta nyt oikeasti piristi! Tänävuonna ei mulle vappumunkki maistunut, mutta ehkä sitten ensivuonna!
 
 
 
Muutenkin oon oikeasti kokenut viimeaikoina olevani tosi onnellinen ja treenit kulkee taas niiin hienosti! Rauta nousee ja mulla on nyt tosi hyvä tekemisen meininki päällä. Salitreenejä teen viikossa nyt viisi, aikaisemmin niitä on ollut neljä. Itse tykkään kyllä tästä 5-jakoisesta, saa kunnolla paukuttaa mehut poies ja treenit ovat kestoltaan kyllä lyhyempiä, mutta sitäkin tehokkaampia. Oon saanut nyt jo nauttia sarjapainojen kasvamisesta, kovasti odotan aina treenejä ja on huippua saada niistäkin taas kaikki irti!
 
Aerobisia mulla on edelleen ohjelmassa, mutta ihan muutama vain. Sen lisäksi teen välistä justiin noita fiilistely lenkkejä, mutta niissä en sykkeenostoja tms. harrasta. Välillä kiva ottaa hölkkä askelta mutta siihen se jääkin. Ohjelmassa olevat aerobiset edelleenkin toteutan juoksumatolla ylämäkeen painellen, saan niistä eniten irti ja on kiva tukehtua hikeen. Dietillä tuli kaikenlisäksi kasvatettua oikeasti erittäin hyvä aerobinen kunto, enkä halua siitä luopua, etenkään kun oon löytänyt itselle jopa mielyttävän tavan toteutella niitä.
 
 
Mites sitten reverse dieetti sujuu? No mun mielestä oikein hyvin! Energistasot tuntuisi olevan hyvät ja jaksaa tehdä asioita. Tarkoitan nyt että jopa muitakin asioita kuin vain treenit. :D Painoa tullut kisapäivä painosta ehkä noin +3kg. Tästä tosin pari kiloa tuli takaisin tosissaan ihan parissa päivässä, oli meinaan paino kisapäivänä kovinkin matala. Nyt koen syöväni oikeastaan aika hyvin, ei juurikaan nälkä kolkuttele (ainakaan mitenkään häiritsevästi) ja mulla on hyvä olo!
 
 
Kävin tälläviikolla moikkaamassa mun valmentajaa, ja puhuttiin vähän jatkosuunnitelmista ja sain kisoista palautetta. Kivat palautteet sain, vaikka tottakai aina on asioita joita tehdä paremmin, mutta niistä sitten oppia ensikisoihin. Seuraava tavoite onkin sitten Fitness Classic 2017.  Sinne lähdetään sitten taas junnuilemaan. Huippua!
 
 Nythän ei siis tosiaankaan vedetä mitään jäätävää bulkkia. Ensinnäkin mä itse en halua kerätä sitä läskiä yhtään enempää kuin tarvis. Tottakai sitä jonkunverran tulee, mutta tuntuisi ihan typerältä lähteä seuraaviin kisoihin taas pudottelemaan niin suuria määriä, joita nyt ekalla dietillä lähti. Eli toivottavasti seuraava dieetti olisi jonkunverran lyhyempi. Nyt kuitenkin keskityn täysillä treeniin salin puolella. Motivaatio on erittäin kova!
 
kuva kertonee mun fiilikset
 
 
Näillä mennään nyt sitten. Mukavaa sunnuntain jatkoa!
 
- Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti